Thursday 24 February 2011

SENYUM xperlu kata apa2..

assalammualaikum... =D

hoyeah...
kembali lagi kite dalam rancangan ,, '' Aku Wat Syok Kat Blog Aku ''
kalo tak suke tgok aku wat syok,, blah la..
ni BLOG AKU R.. !  *trademark tu babe.. =D
i likeee... <3 <3 <3 <3
love byak2 sikit.. biar nampak gedik...
hahahaha.. aku tergelak pulak.. adoii.. pdahai bukan lawak pon... =|

okey2...now.. i wan tu talk omputih la ek..
now i wan tu talk about senyum..

saya mendapati,, rakyat malaysia nie,, susa sikit na senyumnyer.. termasok la saye... saye bukan x suke senyum,, tpi takot nanti ade yang terpikat lak.. hoho.. *perasannyer aku.. =D
uh,,sekali lagi na cakap,,kalo tak suke tgok aku wat syok,, blah la..
ni BLOG AKU R.. !

bukan x suke senyum,,tapi kalo senyum slalu,, takot orang kate ceq ni gila..
*kawan2 slalu kata camtu.. cam **** ja.. tapi xpa,,kisah pe aku... pasai aku arhh! =P

aku susa na senyum,,smpai Malique pon sanggup buat lagu senyum kat aku sbab nak tgok aku senyum... haiyaa... susah r smpai camtu kan ? malu la dea nyanyi kat aku.. adoii...

ape? x caye ek dea nyanyi kat aku ?
nieh.. tgok nieh...ade bukti.. aku x cakap kosong punyer...
nie kat konsert jom  roboh  heboh ni...


tudia tudia tudia tudia.. hampa jangan jeles naa...



ni lagu dea.. dea suh aku promote kat sini..
dapat singgit..
*tgok tu,,daftar percuma..

jadi,,,plik kan,, naper ramai yang x suke senyum.... mungkin sbab diorang rase diorang tu da cukop ensem or lawa,, xya senyum pon da dpat aweks2 or pakwes2... kite x lei na tuka ape yang diorang rase... jadi,, kiter diam2 suda.. bia aku je yang bising.. sebab aku owner blog ini.. wahaha... tanduk setan suda mari...

baik senyum time mude2,, kalo time tua2 baru na senyum,, barangkali korang akan jadi camnie....
sorry uncle.. ter-ambik gamba mu.. 
gamba mu je yang sesuai kat sini...
peace2... =)

panjang pulak blog aku kali nie...
asal ntah..time wat essay punye la pendek... ape la... =.=
k la..
papai...
assalammualaikum... =)

No comments:

Post a Comment