Monday 28 February 2011

Pilihan Raye kat sekola saya..

assalammualaikumm....
harini ceq nak  bergosip  bercakap mengenai pilihan raya kat skola ceq...

sure hampa terkejut an ?
''eh,,skola dea ni ade pilihan raya ka?''
''bia betik skola dea ni ade pilihan  baju  raya?''

begitu la serba sedikit reaksi hampa..
tpi kekadang tu hampa tak bagi reaksi langsung sebab hampa ni blurr...



ni la kot muka hampa kalo hampa ngah blurr..
*gurau ja na...

sebenaqnya,, btui la skola aq tak dak pilihan raya.. aku saja ja na bercerita.. heheh.. saje syok sendri.. =)

ni calon2...

calon pertama...Hosni Murtabak

calon kedua.. Singhapura nama dea..

calon ketiga..sure la saya..
<3

kalo hampa pilih aku dlam pilihan raya ni,, ni keistimewaan yang hampa dpat..
tu pon kalau aku menang !

1. Mendesak pengetua memberi sebuah i-Pad brand apple kepade setiap umat yang mengundi aku.. n kepade yang tak undi aku,, sebijk buah apple aku bagi kat hampa..

2. Dalam seminggu,, kita ramai2 naek keta alphard cikgu... yang x undi tu,, hampa nek la willbero pak cik kebun tu.. *wheelbarrow an ??

3. Kalo hampa x dak duit,, jumpa aku,,aku bagi 2 rggit... Tpi dengan syarat,, rumah x leh ada piring ASTRO.. baru lei dpat 2 rggit... 

4. Mengadakan Hari Joget Riang Ria dengan tarian yang menjolok mata.. awww... *pondan tak dipelawa..

5. Mengadakan PC Fair setiap hari..

6. Pelajar dibenarkan ponteng sekolah pada hari jumaat atau rabu..

7. Pelajar kelas 4SE1 diberi keutamaan terlebih dahulu untuk membeli makanan di kantin..

8. Pelajar yang tidak mesra alam akan di buang sekolah..

9. Sesiape yang mengorat kak yang aku suke tu akan di pulaukan oleh semue warge sekolah..

10. Pelajar yang tidak mempunyai lesen dibenarkan untuk membawa moto ke sekolah...

11. Membina sebuah kedai mamak yang mempunyai kemudahan wifi di dlam kawasan sekolah supaya pelajar boleh berehat sambil mkan roti canai cicah kuah kari dan bermain fesbuk..

12. Anugerah kak form 6 tercomel diadakan setiap minggu... 

13. Mendesak pihak sekolah memberi setiap pelajar sebuah modem P1 Wimax yang berharge RM 99 sebulan..

14. Kakitangan sekolah yang sombong akan dibawak ke tengah padang skola dan direjam oleh pelajar2 dengan menggunekan lego..

15. Sesiapa yang tidak membaca Blog Aku R.. Toksah Dengki !! akan dikenakan kompoun
RM 2.50 seminggu...

akhir kata,, undilah saya...anda undi saya,,anda bijak..
anda tak undi saya,,ni la terjadi kat hampa..
hambek kau !

sekian..assalammualaikum

3 comments: