Tuesday 22 February 2011

Add Math :)

yea..subjek yang  disukai  dibenci aku ketika ini...
kepade cikgu add math aku...
kalau aku dok tersenyum n tersengih tu,,
tu bermaksod,, aku tengah ta pham ape yang ko ajar...

nampak je senyum n sengih tpi sebenornye aku na cakap ni..
 ko ajaq pa ha ?
xpaham langsung !
bab* toi.. 

ni la maksod bab* tu..
paham2 je la..
kalo x pham gak.. korang memang cam gmba atas nie.. 
*gurau je..heheh

aku harap add math ni makin senang... baru senang aku dpat A.. 
baru la lisa surihani lei berbangge ngan aku.. :)


Tudiaaa...sokongan dari dia,,, ;D
okey2.. i'll do my best...

thanks to youu... ;D

Baru ada semangat nak belaja add math nie bersungguh-sungguh... :)


SEBENO EH,,,add math x la susa pon..
ni saje aku tulis..heheh...
buat syok.. :)

No comments:

Post a Comment