Wednesday 21 December 2011

Peminat Saya Marah-Marah Saya..

ASSALAMMUALAIKUM ~~

Setelah hampir 360 bulan tidak mengupdate blog yang femes lagi mashur dan lagi HOT ini...saya sering dimarahi rakan2 or boleh dikatakan peminat-peminat saya..*kahkah..gelak la sikit..aq mogok sakgi.. :p 

mereka marah saya kerana mereka berasa sedih melihat blog saya yang hotsetap ini tidak berupdate...

ramai ye peminat saya di Taiping ini.. berasa seperti artis hensem pulak.. *kahkah ! toksah jeles..ni blog aq..suke hati aq la na tulih apa.. tuih..( ludah )

bukan saya takmau update..tetapi saya bizi.. kahkah ! *sapa caya memang pandai..

sapa caya...camni la muka anda =)
(yes..saya makin kurang hajar..)  muahahhaha...


pasni aq rajin la kot update.. haha..
sorry to my peminat-peminat.. tanpa anda..siapelah saye.. wahahaha..cam ayat artis siot !
dah arh..taktau na merepek apa..
babai ~

No comments:

Post a Comment