Wednesday 30 March 2011

Aku Buat Syok !! ( PART 2 )

Yeah..
ASSALAMMUALAIKUM.. *sila jawab yea...

oke.. da lame ta update blog..
sebab tidak mempunyai masa untuk melakukan nyer...

ni la punca sibuk..
  • bini ngandung..
  • anak suh beli susu..
  • ayah dea curang...
tapi tu hal kucing la.. bukan aku..

ni bukti bapak dea curang
memang da kantoi terok r kucing ni
tak leh nak rujuk2 balik dah ngan bini dea..


okey2.. lupekan hal menatang nieh yeaa..

aku bizi adelah disebabkan...

  • homework yang belambak..
  • omework..
  • keje skola..
  • cikgu bagi keje sekola..
  • balik skola kene wat homework
  • omwork
  • school work
  • keje skola

yeah.. mesti korang kate...
'' eleh... dea ni bukan buat omwork pon.. ''

haa...mmg btui pon kalo ade yang pikir camtu...pandai ampa..sure exam dpat byak A..
*sure kembang.. wek ~

aq perli sebenarnyer tu.. jangan harap aku nak puji..cium kaki ayam dulu..
baru aku puji... haha.. aku buat syok !!

haa... sure ade yang perasan or tak perasan pasal header blog aku..
kalo yang ta perasan tu mesti sebab korang perasan korang ensem or cute.. wek ~

TOKSAH PERASAN LAH !


INI DEA HEADER SAYE YANG BARU...


CANTIK KAN !! ^_^


sapa kata buruk ? sah korang tak tahu apa itu seni..

okeyh... mesti korang tanye.. kenape aku tuka gamba dengan nama blog aku..


oke.. sebab ape aq tuka gamba joker citer batman nieh ?

sebab nyer.. joker ni style... lawak + otak giler power... batman menang ngan dea pon sebab filem tu tajok dea BATMAN.. kalo tajok dea JOKER,, sure la mamat ni menang.. sure filem ni paling laku..
aku na wat r filem tu.. setakat ni aku baru wat poster dea ja..

NI POSTER DEA


Smart ~

okey..skrg pasal nama lak..
asal ekau tuko namo nyo ?

sebab,, nama blog sebelom ni.. orang sakit hati sikit bace dea..
n sebab yang kedua.. ade orang kate aku tiru name blog seseorang... wek ~
tpi baguz gak aku tuka nama ni.. biaq hampa rasa sikit... =P
" BLOG AKU R..TOKSAH DENGKI..!! " HAHA

haa..mesti ade yang dengki aku wat blog..
ish3,, ape masalah korang pada ku ? :'(


xpe r.. kisah hape aku.. haha..
manusia memang ta pernah nak menyokong bangsa sendiri.. semue pakat nak dengki..
*tak la semue... separuh je kot..

oke la.. da lama aku ta updated... tetibe aku tengok follower aku da jadi 18 orang.. waa...

Terimas kasih banyaks - banyaks... 

kalo korang dapat tengok...kambing ngan penguin pon follow blog aku ni..
jadi,,manusia2 yang lain,,di mana kedudukan korang ?
biler na follow aku ? or korang nak jadi manusia ketinggalan  jaman  zaman ?

ramai pompuan follow..na taw sebab ape ? sebab pompuan bukan jenis jeles... tu diorg sanggup follow..
haha..
*abes la pasni teruih ramai tak follow aku.. T_T


oke la..
na men henpon r..
papai...
=P

No comments:

Post a Comment